KalundborgHallerne

KalundborgHallerne er centralt placeret midt i den gamle middelalderby:

• Stationen (bus, tog, færge) 500 meter
  • Gågade 500 meter
  • Vandrerhjem 200 meter
  • Idrætsanlæg i Munkesøen 300 meter

KalundborgHallerne er bygget på resterne af Kalundborgs gamle fæstningsanlæg. og ligger smukt i kanten af Højbyen. KalundborgHallerne er et idrætskompleks bestående af en idrætshal fra 1960’erne samt en idrætshal og en svømmehal fra 1970’erne. De to sidstnævnte er tegnet af arkitektfirmaet Friis og Moltke. Den enestående arkitektur går igen i de rustikke materialer både ude og inde.

KalundborgHallerne benyttes dagligt af en bred vifte af borgere og institutioner i og omkring Kalundborg. Et idræts- og kulturhus i bredeste forstand.
I KalundborgHallerne findes idrætshaller, svømmehal, skydebaner, restaurant, motionscenter, teatersal, mødelokaler og meget mere. De optimale forhold for at kombinere faciliteterne til kursus, stævner, turneringer, træf, messer/udstillinger m.m.
KalundborgHallerne er et åbent anlæg og hilser alle former for aktiviteter velkommen.

Som turist kan man benytte svømmehal, motionscenter, så evt. regnsvejrsdage også bliver gode og aktive dage. Svømmehallen har børnebassin, 25 meters bassin med 6 baner, 3- og 5 meter vippe, sauna, solarium og vandmassage.

Svømmehallen er under renovering, og har uregelmæssige åbningstider:

Svømmehallen er lukket lørdage fra 1. maj - 1. juli 2008

Fra 1. juli 2008 er svømmehallen lukket, da den skal renoveres, Hallen forventes genåbnet ca. den 20. oktober 2008

Se endvidere
www.kalunborghallerne.dk

Inge Johansen

Tilbage til listen

Kalundborg Turistforening

Udflugtsmål

Attraktioner i omegnen

Aktivitetskalender

Nyhedsbrev